Wednesday, July 6, 2016

hejhej hemskt mycket hej

Vet ni vad? jag tänkte försöka blåsa lite nytt liv i den här bloggen och förhoppningsvis ska det gå vägen denna gång! har saknat detta spejset på sistone, och alla jag känner genom bloggen. hele din lille sfären.
jag har iaf fixat ny header, 'about me' och nya länkar i min helt vanliga gamla handstil för en lite mer ~avslappnad look~ hah ahhahha, eh.

vad finns det annars att säga? känns som att min blogg har bestått av recaps av vad som hänt "på sistone" i typ två år nu. men nu har jag inte bloggat på ETT FREAKIN HALVÅR så det blir lite väl ambitiöst att sätta ihop ett inlägg om vad som hänt sen sist. kan ju alltid försöka slänga in lite om det i korta drag, men jag vet inte hur mycket som är intressant.
de senaste månaderna har jag visserligen bloggat, men i skolbloggen istället, om allt vi gjort i bildkurserna på ♡HDK♡. superfina och lärorika månader har det allt vart, önskar bara att bildlärarstudenterna kunde få ta lite mer plats i byggnaden, vi kändes lite undangömda allt som oftast.
fattar inte riktigt att jag redan gått första året på lärarutbildningen?? helt cray. och nu är det sommar. och för ett tag sen var jag i Japan i nästan tre veckor?? håller på att redigera bilderna, men det är så oerhört många. har dessutom tre fotorullar som jag måste lämna in! där har jag iaf ett lager med grejer att visa er.



här är jag alldeles nyss. jag kallar den "casually dricker bananläsk medan kaffet kokar". kort hår har jag ju numera! för den som missat.



hittade även denna i photo booth. tack guddi! vem behöver inte citron-balanserar-bilder som en överraskning på sin dator?

PÅ TAL OM NÅGOT HELT ANNAT. har ni sett att det går att ta ett nytt test på Pottermore? för att se vad du tillhör för elevhem på den amerikanska skolan Ilvermorny?



jag blev Pukwudgie, som verkar ha en del gemensamt med Hufflepuff! vad blev ni?


jag tror jag lämnar det där för idag så ska vi se vad jag kan hitte på te näste gång. har en del najs veganmat jag lagat på sistone som jag kanske kan dela med mig av om det vore intressant?


t: I'M BACK! at least I hope so. I'll really really try this time to bring new life to this blog. these last couple of months I've been quite busy with uni (and the blog that we keep for our progress there), but now it's suddenly summer and I've already been to Japan for almost three weeks?? time sure flies. have you seen the new test on Pottermore btw? I got Pukwudgie, guess it's kinda similar to Hufflepuff :)

5 comments:

  1. Åh, ska bli så kul att se bilder från Japan!! (Och veganmat också såklart).

    ReplyDelete
  2. Åh vad glad jag blir att du kikar in här! Saknat att läsa dina inlägg!

    ReplyDelete