Friday, July 24, 2015

way out west!








Här ovan ser ni lite analoga foton från Way out west förra året, då jag vann en biljett i en tävling som Djungeltrumman anordnade.
Väldans bra och fin festival vart det!

Detta året kommer ju Florence + the machine dit och då MÅSTE JAG SÅKLART DET MED. Därför deltog jag i så många tävlingar jag bara kunde för att detta skulle bli möjligt, då jag inte har ekonomin för biljettpriset (vem tusan har det?!?). Det hela har iaf resulterat i att jag och min syster (och hennes guddigubbe) först vann andra-priset i Djungeltrumman/hyresgästföreningens tävling om bostadssituationen för unga, där vi vann hotell och spa för wow-helgen! Sedan deltog jag i Fazers tuttifrutti-tävling på instgram och vann två biljetter!!! HUR BRA avslut på sommaren kommer detta bli då?! Helt fantastiskt bra skulle jag vilja säga!

translation: I won tickets to the swedish festival Way out west (the pics are from last year!) and hotel + spa so I'm taking my sister and it's gonna be the perfect end to this summer!

2 comments: