Monday, July 20, 2015

one art teacher, coming up!

HEJ!! Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen här men ja, ni vet väl hur det blir på sommaren när det är så mycket annat som händer. Ville mest bara uppdatera och säga att jag har kommit in på bildlärarutbildningen på HDK här i gbg (!!!!). Bild för hela slanten, för gymnasiet är det. Är så himla, himla lättad nu. Har gått runt i flera veckor nu och mest bara velat kräkas av nervositet, på ett ungefär. L-ä-t-t-n-a-d-e-n!! Även ganska skönt att veta vad man ska syssla med de kommande fem (!) åren, heeh.






Här får ni ett gäng bilder för att jag kände att det måste man ju ha i ett inlägg. Skåda mig vara somrig. Och min ~artsy hörna~ på balkongen. Fint va? Over and out.

translation: So I just wanted to pop in and tell you that I got accepted to the Art teacher programme at uni here in Gothenburg!! I'm so happy I could cry, and super relieved. puh.

4 comments:

  1. Grattis, vad kul! :) Jag läser samma program, fast lite andra ämnen :)

    ReplyDelete