Monday, June 29, 2015

Monthly makers - mönster



Jag gillar verkligen kalejdoskop, det kanske ni inte har missat. Jag har ju t.ex döpt mitt företag till Kalejdoskåpet...
Så, jag bestämde mig därför att använda ett foto jag tagit genom ett av mina kalejdoskop och leka med det lite i photoshop! De röda pärlorna påminde mig om vallmo så jag klippte in några sådana som jag ritat i min skissbok, eftersom vallmo är ett vanligt motiv för min del. Alltså blev det ett digitalt kollage denna månad och jag hoppas ni gillar't :)
Kolla in hos Sandra imorgon för att se vad andra skapat denna månad!

t: Monthly makers june edition! This month's theme is patterns so I made this digital collage with a photo I took through my kaleidoscope and some poppies I've been drawing in my sketch book :)

2 comments:

  1. Wow verkligen underbart mönster, skulle gärna ha en klänning eller ett mobilskal med det mönstret!

    ReplyDelete
  2. Vi gillart! Vallmo är så vackert och längtade jag inte redan till Gotland såjadör så gör jag det i varje fall nu! Fin kontrast och lek mellan de olika uttrycken i bilden <3

    ReplyDelete