Monday, May 25, 2015

monthly makers maj - magi

Snacka om att jag fick prestationsångest när jag såg att månadens tema var MAGI. Blir väl knappast bättre tema än så. Nåja, jag lyckades iaf knåpa ihop dessa två grejer;




En kopp som jag målade "accio tea" på med guldporslinsfärg! För er som inte vet så är "accio" förtrollningen för att tillkalla ett objekt i Harry Potter.



Denna illustration som jag kallar "witch's bag". Självklart blev jag tvungen att lägga upp den på min society6 så vipps har vi en witch's bag-bag. hehe. För övrigt är det 20% billigare än vanligtvis och gratis frakt på society6 idag!


Hade velat göra så många fler grejer denna månad men är nog ändå rätt nöjd med detta. Glöm inte att gå in på Jessicas blogg i slutet av månaden för att se vad alla skapat under temat!

t: monthly makers again! this month's theme is "magic" - so I painted a mug with "accio tea" in golden letters. I also did an illustration that I named "witch's bag" and if you want you can buy a witch's bag-bag (hehehe) at my scoiety6 (among other things of course).

16 comments:

  1. oh my days vad fint!! så himla påhittiga grejer. koppen ÅH. du är så duktig hille!!

    ReplyDelete
  2. så himla fin påse!! http://singmyspring.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Koppen <3 <3 om den fanns på s6 skulle jag köpa direkt!!

    ReplyDelete
  4. Men wow, vad fin påsen blev! Superfin!

    ReplyDelete
  5. MENÅH HILLE <3<3<3 Älskar bägge så jag gråter! Så jävla jävla fint och magiskt och PERFEKT tolkat! Kan vi bara ha magi-tema jämt eller?

    ReplyDelete
  6. Så fina saker! Känner genast att jag behöver en likadan mugg, typ att ha ståendes på kontoret. Hade varit bäst.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaahhh nej råkade ta bort din kommentar!! Men TACK ♡

      Delete
  8. Det vore smidigt med en sån kopp. Kan tänka mig en sån tallrik också :-) Väskan är jag helt fascinerad av, hur har du gjort den?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har lagt upp min illustration på society6, det är alltså ett företag som trycker upp ens design på diverse grejer, så får man en slant varje gång något säljs :) så jag har bara tagit bilden på hur en väska kan se ut, det är inget jag har gjort själv då!

      Delete
  9. ALLTSÅ VÄSKAN ÄR BRILJANT måste köpa! Och muggen så himla fin. SÅ BRA. <333

    ReplyDelete
  10. Verkligen superfint, vilken talang du har!

    ReplyDelete
  11. Åh, älskar både muggen och illustrationen! Vad snygg den var på en väska!

    ReplyDelete
  12. gudrun va fint!!! älskar illustrationen!!!!! äger sjukt många väskor men funderar på att ändå köpa en sådan, hehe

    ReplyDelete
  13. Vilken otroligt fin väska det blev! :)

    ReplyDelete