Tuesday, March 10, 2015

Metamorfos goes feministic!



På internationella kvinnodagen var jag som sagt med på Metamorfos, en liten marknad/uppträdanden och annat fint. (Världens bästa Kenny hjälpte mig och sprang ärenden åt mig hela dagen också; BÄST.)









Det var verkligen superfint och kul och peppande och ja, så jävla bra helt enkelt! Det fanns så mycket fint där och alla underbara personer, alltså. Blir lite gråtmild. Och alla som handlade av mig, då! ALLTSÅ TACK! Lovar verkligen nu att jag ska ta tag i en webshop. Vet ju att jag sagt detta i en evighet men allt krångel med företag har gjort mig så opeppad. Ska försöka fokusera på alla fina ord jag fått så kanske det blir lite lättare!

t: On the international women's day I took part of "Metamorfos goes feministic" - design market and performances, with my jewelry and art. I had a really great time and everything and everyone was really lovely!

4 comments:

  1. Men vilka fina saker! Funderar själv att vara med på någon gemensam loppis eller något och ha ett bort med egengjorda saker. Är det värt det, tiden osv som en lägger?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! :) Jag tycker att det helt klart är värt det, det har gått hur bra som helst för mig. Det beror väl helt på vad det är för något man säljer och vad det är för folk som kommer och tittar på grejerna, det bör ju vara någonstans där man kan föreställa sig den målgruppen skulle komma förbi och handla! Sedan måste man också tänka på att om man inte har ett företag ska man sedan deklarera det som hobbyverksamhet året därpå, alltså om det är saker man gjort själv då.

      Delete
  2. Jag vill så himla gärna köpa fler fina grejer av dig så jag hoppas innerligt på en webshop snart!

    ReplyDelete
  3. Åååh detta är ju så FINT! DRÖMMEN att få besöka ditt marknadsstånd!

    ReplyDelete