Thursday, February 12, 2015

en analog sommar, del 1
















Så himla längesen är ju detta nu. Men brukar framkalla i Nässjö och det tog sin lilla tid denna gång, och har själv varit lite slö med att fota av dem (min scanner förstör som sagt kvallen någe hiskiligt). Kan dock tycka att dessa bilder behövs väldigt mycket just nu.
Så, you're welcome.
ps. Första bilden, på mig i trädet, tog Amy (hon har ingen hemsida/blogg. ÄN *hint hint*) vid en liten photoshoot jag ställde upp på åt henne! All ze creds. Och Lisa tog den tredje bilden på mig!

t: Some of my film photos from last summer! I hope you enjoy them (and make you long for summer).

5 comments:

  1. SÅÅÅÅÅÅÅ FIIIIIIINT JAG DÅNAR.

    ReplyDelete
  2. herrejisses! vilken drömsk känsla. älskar älskar älskar

    ReplyDelete
  3. Analogt är så himla, himla fint! Kaninbilderna <3

    ReplyDelete
  4. alltså <3 dina analoga bilder slår allt! SÅ bra.

    ReplyDelete