Thursday, January 22, 2015

glasögon

I början av månaden märkte jag att min syn hade försämrats drastiskt - jag skyller på att jag plöjde genom för många avsnitt av Buffy the vampire slayer på för kort tid, och dessutom sträckläste att antal böcker. Så, för någon vecka sen hämtade jag ut dessa. De är väl kanske inte vad jag hade önskat mig (provade ett par harry p-glasögon ett antal gånger först men kom fram till att de var rätt obekväma) men de låg i min prisklass och är bekväma. Känner även att jag levlat något nu med tanke på smeknamnet "hipsterhille". hehehe.



t: I've got glasses! My eyesight worsened quite a bit these last couple of weeks so it was sorely needed (I blame too much Buffy on tv and the fact that I read several books in no time at all). I feel like I'm really living up to the nickname "hipster-hille" right now!

5 comments:

  1. Tyckte de var fina! Och superfina hängslebyxor också *o* Monki?

    ReplyDelete
  2. Åh vad du passar i glasögon, superfina!

    ReplyDelete
  3. Awesome style :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    ReplyDelete