Monday, October 6, 2014

lite från det senaste






-kenny har fyllt år! jag bakade lite. vi spelade ett spel där man är med i en motståndsrörelse, där vissa är spioner. jag blev spion fyra utav fem gånger! så; hille-alltid-spion och går numera inte att lita på. himla kul är det iaf!
-vi behöll sedan melon-vimplarna uppe, för visst blir man lite gladare av att vara i vardagsrummet med dem?
-mitt hår är ny-hennat. känns otroligt skönt. funderar dock på att kapa det pga extremt slitna toppar. vad tror ni om en page? eller bör jag behålla svallet?
-annars har det varit sådär på sistone. har iaf sysselsatt mig med sådant jag gillar, t.ex har jag gjort två illustrations-beställningar som jag nog ska visa snart (ska även göra ett inlägg om olika beställningar man kan göra!).

tänk om man hade en liten stuga i närheten, men ändå isolerat, som man kunde fly till. bara måla hela dagarna, utan att känna skyldighet att göra annat. det hade väl vart något det.

4 comments:

  1. Paaaage! kör. Har också funderat på't... men gillar långt hår. Dock så måste jag nog kapa 5cm iaf snart. BLÖ!

    ReplyDelete
  2. Kör på page tycker jag!! Hår är hår och växer alltid ut, och till och med om man kanske ångrar sig lite så är det alltid bra att våga. Lika bra att börja med det minsta så kanske man vågar mer i livet sen liksom!

    ReplyDelete
  3. JA till stuga! Och Darth Vader-tårta godegud.

    Jag dödsdiggar verkligen dina målningar, du är så jäääävla talangfull och har så mycket själ! Längtar efter att se dem omkring mig i gallerier och på slott.

    ReplyDelete
  4. Ja till stuga och page! Kör det du tycker! Du passar i allt finaste du!

    ReplyDelete