Friday, September 12, 2014

long time no see / mystisk i skogen

Ja, det har väl varit lite tyst här ett tag nu men har inte varit särskilt motiverad till något på sistone (förutom att måla förstås).
~forever arbetslös and omotiverad~ .
MEN jag har iaf en resa till Skottland att se fram emot i oktober, då vi åker och hälsar på hos Linn igen!!! Behöver verkligen det.

Här får ni iaf lite analoga foton som Amy hjälpte mig ta i våras. Smyger runt i skogen med Harry Potter a pop-up book,
sånt där vardagligt ni vet.






t: It's been quiet here lately; I've just been kinda unmotivated (being unemployed and all that). Well, here are some film photos that Amy helped me with a couple of months ago. I'm holding "Harry Potter a pop-up book" if anyone's interested. ps. on the bright side; we're going to scotland again in october!!

16 comments:

  1. Harry Potter och den lilla rödluvan eller vad!
    DÖSNYGGT

    ReplyDelete
  2. dör på dessa foton. så snygga! skogen <3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. Fina bilder! Vart kan man hitta boken? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tack! den finns nog att beställa från flera olika boksidor men tror min kom från bokus (fick den i present)! :)

      Delete
  4. SÅÅ COOLT! <3 Var kan man hitta boken??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tack! den finns nog att beställa från flera olika boksidor men tror min kom från bokus (fick den i present)! :)

      Delete
  5. åh jag tror jag såg dig utanför 4-gott vid lilla bommen häromdagen?? kände mig som en mystisk hemlig beundrare. vilket jag iofs kanske är! :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ja, om det var i fredags så var det nog jag! :*

      Delete
  6. Så himla fina foton! Har följt dig i flera år men aldrig tagit mig tiden att faktiskt säga något, men du förtjänar alla komplimanger i världen!

    ReplyDelete