Monday, June 16, 2014

analogt förstås














Ett gäng från min senaste rulle som jag äntligen framkallat! brukar ju nämligen vänta med att framkalla och göra det när jag åker till Noselake aka Nässjö aka min lille hemstad; Hegethorns (den lokala fotobutiken) är de enda jag litar på när det gäller mina foton. hähä. Annars har jag ju även en scanner numera också, men har nog inte riktigt lärt mig att samarbeta med den än. tycker att vissa av dem blev lite väl brusiga? nåja, får se om jag kan fixa till det nästa gång.

t: some of my latest film photography!

7 comments:

  1. Awesome pictures!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. Älskar analoga bilder! Första bilden är magisk

    ReplyDelete
  3. Åhh va fina, vad perfekta färger!

    ReplyDelete
  4. Jag tyckte bara dom var jätteballa! kornigheten är ju den stora charmen :))

    ReplyDelete
  5. Hunden i snön!!!

    Vad är det för scanner du har köpt? Vi är också inne på att investera i en. Senast fotade jag av negativen med nån hållare en sätter på objektivet och som min pappa äger. GANSKA MEKIGT. Men är inte helt övertalad av de scannrar jag ser på internätet heller. Vojne vojne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, älskar den! <3

      Det är en Brother vi har skaffat, den är ganska meckig den med, haha. Så mycket inställningar! men när man väl fått igång den så är den riktigt bra alltså. går SUPERFORT att scanna, till skillnad från min gamla då. Och att skriva ut!! super-speed

      Delete