Thursday, April 10, 2014

by hille



detta är lite vad jag har sysslat med de senaste månaderna. är så himla pepp för jag tycker verkligen det är sjukt
kul med smyckestillverkning! när man väl har börjat så kommer man bara på en massa nya idéer att testa hela ti'n.
nu hoppas jag bara att jag kommer med på designmarknaden À la London i slutet av maj, här i gbg. Det skulle vara superkul att se vad som skulle vara populärt och sådär, om man ska öppna en webshop sen (jag kommer även sälja prints av mina illustrationer om jag kommer med!).
MVH excited hille.

t: I've started making jewellery!! hopefully I'll be able to sell them (and some prints) at the design market called "À la London" here in Gothenburg, and then we'll see if I'm gonna open up a webshop!

8 comments:

  1. love these necklaces!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. Åh vad fina grejor! Hoppas verkligen du kommer med på marknaden så att man kan gå dit och köpa något :D

    ReplyDelete
  3. ÅH MEN HUR FINA. Alltså fy fabian vad du är duktig orkar ej. Hoppas du kommer med!

    ReplyDelete