Sunday, January 26, 2014

några fina klänningar

under hösten och vintern har jag utökat min samling med klänningar något:


denna fick jag av min fina stina i födelsedagspresent! har alltid varit väldigt avis på henne när det gäller denna och när hon kom och hälsade på innan jul så gav hon den till mig! så himla glad ble' man ju.

och den hära köpte jag av fina Katrine!

sötaste cheerleader-dräkten.

denna hittade jag på Myrorna och blev kär i kragen. så skir och med två lager. magiskt.

sammetsklänningen från Pop Boutique hade jag gått och suktat efter ett bra tag och när jag kom tillbaka till gbg efter julen så slog jag till!

till sist: denna underbara sjömansklänning fyndade jag på Stadsmissionen i fredags. kan inte motstå något med sailor-tema, det är min svaghet det.
och det var det! puss.

t: some dresses i've acquired these past months!

9 comments:

  1. love the black and the red dress!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. åh, drömmen! vilka skatter du hittat!

    ReplyDelete
  3. Jag vill leva i din garderob. Och cheerleader-klänningen är som gjord för dig! :)

    ReplyDelete
  4. Hallå detta är så himla knäppt, den cheerleader-klänningen hittade jag på Beyond retro! Köpte den förra hösten men använde den aldrig och lade därför ut den på tradera där den blev köpt. Tyvärr passade den inte köparen som var tvungen att sälja den vidare och nu har den landat hos dig. Hoppas att du använder den mycket för det förtjänar den. Men oj vad konstigt det var att se den igen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha men åh, världen är ju så himla liten ibland!

      Delete
  5. Alltså Hufflepuff-cheerleader! Älskar att Julia tänkte samma sak. Och M.s kommentar. Magi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. det är ju perfekt! den är egentligen mörkt mörkt blå men det syns inte om det inte är väldigt ljust! tycker det funkar utomordentligt för att hänga på hufflepuffs läktare, om jag någon gång får chansen!
      ja, som sagt. himla liten värld!!

      Delete