Thursday, January 16, 2014

3 grejer

här är lite vad jag har sysslat med på sistone. försöker uppdatera min portfolio lite så jag bara kör på;

denna började med att jag ville rita min väldans häftiga pilotmössa på något sätt. slutade som mig själv som någon slags superhjälte/äventyrare? I dunno. men kul var det iaf.

ett porträtt av min allra käraste syster ♡♡

och mig själv igen. detta skulle bli en ny profilbild till min society6, den kändes dock inte 100% så den fick duga som profilbild på facebook istället.

t: some of my latest work! superhero/adventurer-me? dunno, but it was fun to make. and then a portrait of my lovely sister! lastly: me again. I wanted a new profile picture for society6 but I ended up using it for facebook instead (I'm not completely satisfied with it).

6 comments: