Monday, December 16, 2013

från på sistone


vi har skaffat en ny mixer och jag är överlycklig! SMOOTHIES OCH MILKSHAKES HALLELUJAH.


vi har självklart också vart och sett The Hobbit del två. I det stora hela tyckte jag: "WOOAH, YES, JAG VILL SE MER NU" - men självklart kunde jag inte låta bli att störa mig på vissa saker. att skippa vissa bitar i boken för att slänga in mer action, t.ex. och jag har lite blandade känslor när det gäller tauriel; å ena sådan är det ju alltid SUPERBRA när de försöker få in lite fler kvinnliga karaktärer, men om hon mest bara ska vara ett kärleksintresse…? hm. ja och att det alltid måste vara någon liten kärlekshistoria överhuvudtaget, när det inte är en sådan bok. men ja, som sagt, den var väldans bra iaf.

har jag nämnt hur mycket jag älskar vårt skrivbord, förresten?

lite fina second hand-fynd på jakt efter julklappar.

till sist: ett himla fint skåp vi hittade på stadsmissionen!

t: just some random photos from lately. we've got a new mixer, we went to see The Hobbit (< 3!!), I love our desk, some thrift-findings, me being cool (can't remember why I took the photo but I found it in a folder), and our new lovely cabinet that we found in a second hand shop!

2 comments:

  1. jag förstår att du älskar ert skrivbord! hur fint som helst :D (okej, jag gillar innehållet med alla markers också, haha)

    ReplyDelete
  2. Bilden på dig är helt fantastiskt tjusig!

    ReplyDelete