Saturday, October 12, 2013

the sober scent of paper - the leisure society


aahhh, göteborg på hösten alltså.



är det bara jag som tycker sånt här är sjukt najs? färgglada nudlar. mvh easily impressed/distracted hille

goda var de också. schpännande.

ice tea och nördiga accessoarer tidigare idag.
och här är lite jag skapat på sistone som jag kom på att jag inte riktigt visat:




t: I just love autumn in Gothenburg. and colourful noodles. and ice tea and nerdy accessories.
and last but not least: some of my latest work!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. I just did a post about your blog. Hope you like it :)

    http://lovelysalander.blogspot.com.br/2013/10/la-valse-des-monstres.html

    ReplyDelete
  3. dina teckningar alltså <3
    höst i göteborg är bäst. jag tar en miljon bilder varje år. försöker att inte beställa samma bilder varje år till album bara...
    vilken underbar jacka!

    ReplyDelete