Friday, August 30, 2013

hej




jag lever. packar ner och packar upp (lite av alla mina hp-prylar jag hittade när det packades upp, på bilden). är även precis klar med diverse porträtt och tavlor till Eksjö stadsfest, som jag var o lämnade idag, tillsammans med min systers Guddigubbar (en skymtas till vänster) ska visa mer om nåra dar!
annars blir jag officiell göteborgsbo om en vecka. måste öva på min göteborska, likt den hos gubben med den mäktiga mustaschen jag såg på spårvagnen för ett tag sen. nah, just kiddin. SMÅLÄNNING FOR LAJF.

5 comments:

  1. Kvicken! Och allt annat! Dör! Måste se Fången från Azkaban nu på dirr.

    Såg dina målningar på Instagram förresten. Mitt liv vad du är bra! Sååå stämningsfullt och eteriskt.

    ReplyDelete
  2. Du är så duktigt Hille! När mitt CSN räcker till ska jag nog allt pryda en vägg med något från din soceity6! Hoppas det går bra med flytten.

    ReplyDelete
  3. Till och med jag kan ligga i lä gentemot gubbar på spårvagnen, och då hörs det att jag är göteborgare efter ungefär två meningar :p
    Sjukt fina HP-grejor och hoppas att din flytt går bra! Är också mitt uppe i flytt och efter ett tag vet man knappt vad man har packat ner och vad man inte ens hittat...

    ReplyDelete
  4. åhh UNDERBARA harrypotter-grejer. välkommen till Göteborg!

    ReplyDelete