Tuesday, July 16, 2013

jajajaja

nu blir det ju sådär igen - men jag hinner verkligen inte. jobbarjobbarjobbar och när jag inte gör det vill jag ju faktiskt hitta på saker med mina bästa. här kommer ännu ett vardagsinlägg då, eftersom jag inte riktigt hinner pyssla ihop något annat. men i helgen tänkte jag försöka hinna knåpa ihop något lite mer spännande!












övernattning hos lovisa i havik med båtåkande etc, blekfisen innan kvalitetstid i jönköping med bra människor, två fina planscher som inhandlades i den bästa antikaffären av våran snälla mor (i eksjö ifall nån är intresserad), den med fåglar är min och den andra guddis. blekfisen och co badar, en låda med viktiga grejer etc etc.

annars tycker jag att tiden fram till lönen kunde få gå lite snabbare, här är sådant som pengarna gärna får gå till:
- framkallning av fotorullar.
- en Tardis Cookie Jar.
- en eller två eller kanske tre kjolar härifrån. jag menar kolla ba. back to the future, sherlock, doctor who, harry p, star wars, lotr, game of thrones, diverse superhjältar....för bra för att vara sant.
- konstnärsmaterial. gotta get my draw on.
- fina saker jag spanat på till lägenheten så som; mon amie-porslin, muminmuggar och fina lakan.
den materiella lyckan. meeeen vi får väl se hur det blir med det då jag egentligen ska spara pengar till äventyr och en dator. jaja.

t: yet another post about what I've been up to lately, when I'm not working. enjoying summer with my friends, mostly. and yes, I am incredibly pale. ~too cool for a tan. above; a list of what I wish I could buy at the end of this month, but I really need to save some money...maybe.

1 comment:

  1. HAHA, Din superharmoniska blick i gummibåten vs. din syrra som ser missnöjd ut över att hon inte fick åka med. Love it.

    ReplyDelete