Monday, May 13, 2013

vad vill ni se?



bjuder på en extremt fluffig hille (med diadem som jag kirrat själv för sammanlagt 6 kr!). hade två bollar i håret hela dagen, som ni förresten kan beskåda här intill som min nya profilbild till bloggen. men det var ju inte det jag ville prata om, egentligen. har märkt att det blir färre och färre kommentarer här (jag ska dock inte säga något, har knappt kommenterat något de senaste veckorna) och att jag förlorar lite följare också. så nu undrar jag, lite desperat sådär, vad det är ni vill läsa om/se? kan ju inte säga att jag bloggar bara för att please the readers så att säga, men jag har själv tyckt att jag har varit lite tråkig på sistone och behöver lite inspiration! så tips är väldans välkomna.
annars är detta vad jag tänkt ska komma inlägg om snart:
-mer analogt från london.
-"hilles konstnärliga resa"...haha. nej men, tänkte visa hur jag utvecklats genom åren, om det är intressant?
-loppisfynd.
-tips om andra bloggar.

annars funderar jag även på skottlands-och londonguider, eftersom jag ändå fått ganska mycket frågor om tips till de båda ställena. är det något som skulle uppskattas?

t: a shout-out to my readers; what do you want to read about?! I need some inspiration. I've planned some posts; more film-photos from london, my art through the ages, thrift-finds and other blogs to read. guides for scotland and london, is that something you would be interested in? please comment!!

30 comments:

  1. hej! aldrig kommenterat tidigare men läst länge. älskar fotoinläggen med vad du gör om dagarna och dina illustrationer är såååå fina!! tycker din blogg är toppen. kram

    ReplyDelete
  2. Skulle verkligen vilja ha en london-guide eftersom att jag ska dit i sommar! :)

    ReplyDelete
  3. får blir bättre på att kommentera då!

    ReplyDelete
  4. böcker, filmer och serier är saker jag alltid tycker om att läsa och bli tipsad om! och varför inte lite pyssel, till exempel det där diademet!

    ReplyDelete
  5. londonguide londonguide!!! och skottland. och övriga england om du varit där!

    ReplyDelete
  6. guider vore ju super!

    Ps. Du är dunderfin. Ds

    ReplyDelete
  7. LONDONGUIDE! :) Superfin blogg förövrigt.

    ReplyDelete
  8. SÅ FIN DU ÄR!!!

    mer mer mer bilder! sedan älskar jag dina vardags axplock! de är kalas!

    ReplyDelete
  9. LONDONGUIDE!! och gärna lite GBG-guide, har lite svårt att hitta guldställen där!!

    ReplyDelete
  10. Konstnärlig resa grejen lät megamysigt tycker jag! Det är så kul när man ser framsteg. Sen är Londonguider alltid finemang!
    Tycker din blogg är strålande. :)

    ReplyDelete
  11. jaaa, londonguide! fine restauranter å dra innom, butikker, og andre bilder!
    (kram från norge <3.)

    ReplyDelete
  12. Skottlandguide vore ju magnifikt!

    ReplyDelete
  13. P.S. Du är så himla tjusig!

    ReplyDelete
  14. Alltså, du är så himla fin! Som en sagofigur.

    Jag tycker jättemycket om din blogg och du tar helt underbara bilder. Har du boktips så blir glad!

    ReplyDelete
  15. Jag vill se mer kläder och fotografier på allt som är fint. Musiktips, boktips.

    ReplyDelete
  16. Ja guider vore jättebra! :)

    ReplyDelete
  17. Alltså jag gillar ju allt med dig, när du skriver om och fotar det du känner för blir det själfullt och bra. Och ovan utlovade ämnen ÄR exalterande. Längtar!

    Har du sett Iron Man III än? Bra inspiration. Sitter i mitt fönster och skjuter repulsorstrålar på dem som går förbi nedanför. Sen kommer en Shield-serie till hösten. PEPP!!

    Du i rövardotterfluff och blomsterkrans är magi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhh nej jag måste vara sämst någonsin, missade den när den gick så få dagar på min biograf!! skäms. så jag funderar på att vänta tills den kommer på dvd och helt enkelt bara köpa den då. då har man ju något att se fram emot!

      Delete
  18. åh, du kan göra inlägg med dina bästa loppisfynd genomtiderna tillexempel!! mer bilder från det rydenska huset, finns ju hur mycket fint som helst! du kan gör ainlägg om allt roligt vi kan hitta på!? ska vi dra till stenbrottet nån dag??? perfekt blogginlägg ;)
    OCH mer bilder på dej och dina snygga kläder! puss

    ReplyDelete
  19. Mer ritat, mer analogt, mer fynd. :))))

    ReplyDelete
  20. Jag tycker det är bra som det är. Dessutom låter de idéer du räknade upp utmärkta. Faktum är att det är mycket möjligt att jag och flickvännen besöker Harry Potter-placet nästa gång vi är i London efter vi sett det här.

    ReplyDelete
  21. Mer HP! Och så dina tatueringar är jag jättenyfiken på! (Fast du kanske har ett gammalt sådant inlägg?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, här står det lite om dem: http://heleneryden.blogspot.se/2010/10/fragor.html
      dock var det ett tag sedan så sen dess har jag även gjort en nyckel och ett skepp på varsin arm också :) (nyckeln för att jag tycker det är fint med gamla nycklar och skeppet för att jag älskar hela sailor-och havstemat!)

      Delete
  22. Hey :)
    Well I'm really interested in your art actually. I really think it's amazing what you do.
    Guides for Scotland and London sound really great as well. I already went to London 3x when I was younger, but I've never been to Scotland which actually sounds amazing.

    ReplyDelete
  23. Så obeskrivligt snygg du är människa.

    ReplyDelete
  24. ååh, rit-utvecklings-bilder är så himla spännande (eller vad man nu ska kalla det :p)! ska bli kul att se :D

    ReplyDelete
  25. Tjingeling!
    Kan du inte skriva mer om Kenny (lite om vem han är liksom!), HP, nörderi i största allmänhet, filmtips/boktips/musiktips/, vad du har för dig om dagarna, någon konstnär som inspirerar dig, eller typ ett gäng fina bilder. Vill typ se det mesta, tycker du och din blogg är grym!! Bara fortsätt som du gör liksom :)

    ReplyDelete