Monday, May 6, 2013

utställning

 photo hiloumlouml_zps283815fb.jpg
 photo tavlor_zps737c93d1.jpg
 photo affischhhh_zps8a8dc596.jpg

nu har jag varit lite seg med bloggandet igen, men jag har varit lite upptagen med att hänga i göteborg, åka hem i två dagar, måla gärnet och sedan åka till min syster i växjö. ja, jag ska nämligen få ställa ut tavlor på Tufvan här på campus!! så fram till den 25:e kan ni gå och kika på dem där, om ni skulle vara i trakterna. puss så länge. (och ja, det är min guddi som gjort de snygga affischerna!)

t: i know, i know. I haven't been blogging that much lately, but I've been busy with chillin in gothenburg, going home for two days, painting my ass off and then hoppin on the train to my sister in växjö because I'm having a small art exhibition here on campus!!

3 comments:

  1. Men ÅH. Vad jättetråkigt att jag inte bor i Växjö-trakten längre. Då hade jag ju kunnat gå och kika på din konst. Typiskt. Skickar lite pepp över internet i stället!

    ReplyDelete
  2. åh du är ju så duktig och du är ju så fin :*

    ReplyDelete