Monday, May 20, 2013

picknick vid stenbrottet







först och främst måste jag förstås säga: tack för alla kommentarer!! så kul att veta att ni finns där ute och kommer med fina tips! guld värda är ni. så det blir allt att slänga ihop lite inlägg framöver, särskilt guider verkade ni ju pepp på, så det kommer!

här får ni lite vardag, då. en himla fin picknick vid stenbrottet med jossan, linn och wilma. bjuder på lite outfit också, en finfin sjömansklänning jag hittade på en lokal loppis för 30 kr. även jackan har jag hittat där fast tidigare.
annars fotade jag även linn som skogsprinsessa, men väntar nog tills jag framkallat de analoga innan jag visar dem.
det är så tråkigt att fler och fler har börjat hitta till stenbrottet på sistone för det resulterar självklart i nedskräpning och klotter. blir så trött på folk!

kenny har varit här i helgen och det blev mest en lång, regnig skogspromenad och ett antal filmer. och förstås lite analogt fotande. men det får ni som sagt se vid ett senare tillfälle!

t: thank you sooo so much for the comments in the previous post!!
now, I give you a lovely picnic I had with linn, jossan and wilma by a quarry not far from here. I was wearing a sailor dress that I bought at the local second hand shop, for almost no money at all! found the jacket there as well, some time ago.

4 comments:

  1. fene fene bilderna då! älskar fan stenbrottet, vi borde grilla därute nån dag!:)
    ps. du är ju så snööögg!!
    puss

    ReplyDelete
  2. Alltså översta bilden. Mönstersensationen! Vill leva sådär som i dehär fotografierna, jämt.

    ReplyDelete
  3. var kommer dina solisarna från??? så himla snygga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. de kommer från en vintagemarknad i london, tyvärr.

      Delete