Thursday, April 11, 2013

sista dagarna







de sista dagarna blev det en hel del åkande fram och tillbaka (högst upp och längst fram i dubbeldäckar'n skare va!) för att hinna med att besöka några ställen en sista gång, dricka milkshakes på tgi friday och annat sådant viktigt.
och förstås försöka köpa några grejer som man gärna ville ha med sig hem (ja, ni ser ju hur glad jag är i min nya joy division-tröja).

t: the last few days in london. a lot of lovely views from the best spot in the bus, some last minute shopping (look how happy I am in my new joy division sweatshirt!) and milkshakes at tgi friday.

15 comments:

  1. Åh, så fint. Saknar London, vill dit igen. Nu helst!

    ReplyDelete
  2. Vart köpte du tröjan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i camden! någonstans där nere i stables market.

      Delete
  3. åh gu vad du är fin!! längyar ju lite tills jag kommer hem från cali och får kramas med daj! <3

    ReplyDelete
  4. högst upp längst fram satt jag alltid då jag var i london :D

    ReplyDelete
  5. I absolutely love your Joy Division Sweater. And your last pictures of London look amazing :)

    ReplyDelete
  6. I love your London photos so much! And the sweater is awesome!

    ReplyDelete