Tuesday, March 12, 2013

lite helg

några dagar efter mitt förra inlägg så blev jag mycket värre igen, med en hosta som inte börjat ge med sig förrän nu. misstänker att denna utdragna förkylning går att skylla en del på möglet? nåja, här är iaf lite bilder från helgen.


lite av mitt lördagsgodis. hardy's ♥


fint golv på Museum of London. häftigt ställe överhuvudtaget skulle jag vilja säga.


promenad kring st Paul's när vi ändå var i närheten.


varsin gigantisk macaron fick följa med hem.
och det var ungefär de bilderna som blev bra.

t: my cold/flu got worse so I haven't been up to much lately. this is four pics from my weekend, though. chocolate frog from hardy's ♥, lovely floor at the Museum of London, a walk by st Paul's aaand a gigantic macaron.

4 comments:

  1. Lite udda tips/förfrågan. Det finns en skola som heter Norra Londons Svenska Skola och håller till i Svenska kyrkan på lördagar. De söker just nu en vikarie/assistent eftersom jag går på mammaledighet i April. Om du är intresserad eller vill veta mer maila gärna skolan på northlondonswedishschool@yahoo.co.uk eller skicka mig ett mail så vidarebefodrar jag till rätt personer. Det handlar om 2 ½ h på lördagar plus lite planeringstid. Troligtvis kommer du att träffa en liten grupp med (väldigt snälla) 5åringar och en lite större grupp med 1-4 åringar. I jobbet ingår en samling och pysselstunder med barnen. Ger bra kontakter och en liten liten inkomst. /Erica ericasvala@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Alltså åh, åker ju om 1½ vecka och vill veta vart jag kan köpa chokladgrodor och annat HP relaterad. Dör!

    ReplyDelete
  3. Åh vad fint det ser ut! Någon gång i mitt liv ska jag också äta en chokladgroda. Kram!

    ReplyDelete
  4. Blir så galet avis över att du befinner dig i världens bästa stad. Och vilken fantastisk blogg du har!

    ReplyDelete