Tuesday, February 12, 2013



ville mest bara säga att jag är så himla glad. i förrgår när jag försökte somna så kunde jag bara tänka på hur värdelös och tråkig och o-originell jag kände mig. men när jag vaknade morgonen därpå så hade bästa Elsa lagt upp teckningen som jag skickat till henne och dessutom tipsat om min blogg. har fått så många fina kommentarer från en massa fina nya läsare. tack!:



sedan fick jag dessutom veta att jag kommit med i Ungdomens Vårsalong i Jönköping (jurybedömd utställning) för femte året i rad!! det sista blir det också, för sedan är jag ingen 'ungdom' längre. /åldersnoja
och ja, bilden ovan är ett av verken som kom med!

ps. tio poäng till den som vet vart alla gifs är ifrån. 5 poäng till alla som inte slutar följa mig för att jag la upp gifs i detta inlägg. hähä.

t: a post about how happy I am because of all the lovely comments from my new followers! thank you so much Elsa for writing about me. also: I'm going to be in an exhibition I've been in for the last four years, in sweden. so so happy that my art was accepted.

12 comments:

  1. Är svinglad att jag hittade din blogg! Sjukt bra är den! Tycker i att bloggare borde bli bättre på att tipsa om varandra!

    ReplyDelete
  2. Men åh, vilken fin bild!! Du är så duktig. Och jag blev så glad när jag såg att Elsa lagt upp din bild, himla fint!

    ReplyDelete
  3. du har gjort ett fantastiskt val att gif's måste jag säga, bra smak minst sagt!

    ReplyDelete
  4. SHERLOCK, TOM HIDDLESTON, SUPERNATURAL, JACK HARKNESS i det där avsnittet när de åker till världens ände va! Får jag poäng nu?
    Plus att den är underbart fin och jag blev så lycklig när jag såg att Elsa länkat dig, för det tänkte jag att det förtjänar du.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaa!!! massa poäng till dig
      och tacktacktaaack <3

      Delete
  5. ååh grattis! 25-årskrisen är jobbig.

    ReplyDelete
  6. Fågeln är UNDERBAR! Grattis och bravo!

    ReplyDelete