Thursday, February 28, 2013

på sistone







har lyckats dra på mig en dunderförkylning som nu äntligen börjat bli lite bättre. mina stackars bihålor är lättade.
här har ni lite random grejer från..på sistone. ganska mycket harry potter, men ingen är väl förvånad. slängde med mitt senaste verk lite där på slutet också. nu ska jag nog försöka lämna möglet och ta mig en liten londonpromenad för första gången på flera dagar.

t: just some stuff from, well, lately. and a new print! I've got a terrible cold or flu or something but it's getting better day by day now. phew

6 comments:

  1. Vad fin teckningen på björnarna och stjärnkonstellationerna äär. Vill typ ha den som fondvägg, så fin är den!!

    ReplyDelete
  2. Vilken fin blogg du har! Hittade precis hit av slump från niotillfem- gött för mig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, nu blev jag glad, älskar nämligen din blogg!!

      Delete