Friday, February 1, 2013

lately













på sistone.

24 comments:

  1. Kan inte vi få se dina tatueringar? Eller du kanske har ett inlägg någonstans i arkivet? :)

    ReplyDelete
  2. Här kan du svara på förra kommentaren (om du så vill): http://tintura.blogg.se

    ReplyDelete
  3. Fy vad fint! Bor du i London? Har nog aldrig riktigt uppfattat var du bor, men det känns ju nästan som det?

    ReplyDelete
  4. att du bor där!! åh, vill med!

    ReplyDelete
  5. Var har du hittat den där blomsterkronan? Den är så fin och har länge velat ha en sån!

    ReplyDelete
    Replies
    1. den är från en vintagebutik här i london som heter Rokit!

      Delete
  6. Älskar snöbilder, jättemysig!

    ReplyDelete
  7. herre, är det en hufflepuff-badge? var var var får en tag i en sådan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jag köpte den på tradera för en massa år sen!

      Delete
  8. Vilken jättefin blogg du har!

    Målar du porträtt på beställning? Hittade dig genom Elsa Billgrens blogg och har kikat lite på dina saker, och du är otroligt begåvad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, tacktack!
      joo, jag skulle väl kunna göra det ja :)

      Delete
  9. Måste få veta vart strumpbyxorna är ifrån! :):)

    ReplyDelete
  10. Så himla fint! Var nånstans i stan bor ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i de hemska ghetto-husen vid kanalen, hoxton/haggerston ungefär. hoppas dock på flytt snart!

      Delete
    2. Men fint vid kanalen ändå! Vart vill ni flytta?

      Delete
    3. ja det är väl det enda jag skulle sakna! någonstans i närheten så att min pojkvän inte får för långt till jobbet. men 'närheten' är väl kanske aningen längre än det brukar när man snackar om london, haha

      Delete
  11. du verkar ju bo 5 min från mig, sound & music affären åker jag förbi varje dag påväg till jobbet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa, eller, jag var ute på promenad den dagen! bor i hoxton/haggerston. de höga husen som ser så ghetto ut precis vid kanalen, haha.

      Delete
  12. Älskar dina mönster, både i teckningar och på kläder. Och din del av världen. ÅHH.

    ReplyDelete