Thursday, February 14, 2013





såhär har min dag sett ut hittills, i ett regn-och-sol-om-vartannat-london.
man kan väl tycka lite allt möjligt om denna dagen, men så länge jag får äta cupcakes så är jag rätt nöjd ändå. det blir väl vad man gör det till.
för övrigt är detta dagens bästa kort! (legolas = cpt obvious för er som inte fattar). den här är rätt fin den med.

t: my day so far in rain-and-then-sun-and-then-rain-again-London. hope you have a lovely day, whatever you think of it. see links above for the best v-day cards I've seen today.

6 comments:

  1. du är så himla fin. avgudar din blogg. ska till london i april för två veckors fotograferingar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, men taaack! och du är så grymt begåvad, brukar kolla in din blogg lite då och då. även din instagram som jag precis insåg att jag inte ens följer! detta måste åtgärdas. (och spännande med london-fotografering!)

      Delete
  2. hiii :)
    your blog is absolutely adorable <3
    i hope you have a wonderful weekend
    Cheray x

    ReplyDelete
  3. Hei, jeg bor også i London og jeg har lyst til å lage et zine med poesi, historier og illustrasjoner rundt det å bo i London som utlending, expattilværelsen og litt sånne ting. Jeg syns illustrasjonene dine er utrolig fine, og lurte på om du hadde vært interessert i å være med på noe sånt? Jeg kan nås på johannemhauge (at) gmail.com
    - Johanne

    ReplyDelete