Thursday, January 24, 2013

vad jag saknar just nu


en arbetshörna. sigh. (detta är från min förra lägenhet)


att gå på loppis med papi. särskilt Jerkers antikaffär i Eksjö.


att fota med polaroid.


ett riktigt kök där man trivs och kan baka. (även detta är från min förra lägenhet)


är obvious och säger sist men inte minst våren.

t: just a few things I miss: a proper work space. hanging out with my dad in thrift- and antique shops. a nice kitchen where I can bake. and the most obvious: spring!

10 comments:

  1. Ja översta bilden är nog någonting utav det finaste jag sett på länge

    ReplyDelete
  2. Vilket fint fönster du hade i din förra lägenhet!

    ReplyDelete
  3. Åh men jisses, din förra lägenhet ser ju övermagisk ut.

    ReplyDelete
  4. Hell yes! Och alltså översta bilden. PERFEKTA FÖNSTRET. Dör så gärna jag vill sitta där och mumsa hembakta semlor med dig.

    ReplyDelete
  5. AAHHH första bilden, typ mysigaste rummet????

    ReplyDelete