Monday, December 17, 2012

nörderi



här är födelsedagspresenterna från shopen! ja, jag är hemskt, hemskt bortskämd.
hufflepuff halsduk, bertie bott's every flavour beans och boken "film wizardry" - där det ingick en hel del extra grejer som t.ex the marauder's map, harrys antagningsbrev, en inbjudan till the yule ball, en broschyr för weasley's wizard wheezes och en hel massa annat!

t: my birthdays presents from the studio tour shop! yes, I'm extremely spoiled. hufflepuff scarf, bertie bott's every flavour beans and the book "film wizardry" with a lot of wonderful extra stuff in it like the marauder's map, acceptance letter from hogwarts, invitation to the yule ball, weasley's wizard wheezes product catalogue and lots lots more!

14 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. jättefina grejor! marauder's map är ju helt underbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. men eller hur, har önskat mig en i evigheter!

      Delete
  3. Åh! Jag vill också åka dit <3 (och gå loss i shoppen såklart!)

    ReplyDelete
  4. Sådana fantastiska grejer! Åh. Måste också fara dit någongång nästa år.

    ReplyDelete
  5. i am so jealous! i'd like to get that card too!
    so cool!

    ReplyDelete
  6. so jealous so jealous so jealous

    ReplyDelete
  7. ALLTSÅ, vill ocksååå åååh. Älskar att du är en hufflepuff:are. JAG ÄR OCKSÅ DET!

    ReplyDelete

  8. himla
    fint.

    Och alltså du i halsduken. I'd get sleazy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kunde liksom inte hindra mig! alla behöver vi en hogwartshalsduk

      Delete