Saturday, December 29, 2012

när linn var på besök













känner att jag ligger lite efter med bloggandet nu, men här är iaf lite foton från när min bästaste linn var och hälsade på! häng och falafelrullar i camden, sushi och bubble tea i sängen en kväll, våran supermysiga svenska julmiddag (jag och linn gjorde en riktigt god rödbetsallad. dregla) och den helt otroligt fina kistan jag fick av henne i födelsedagspresent!

t: from when linn was visiting me in london! chillin in camden with falafel, sushi and bubble tea one night, our awesome swedish christmas dinner on the floor in our room, the pretty little jewelry box linn gave me for my birthday, etc!

2 comments:

  1. tokfin kista! och timeturner-halsbandet, åh

    ReplyDelete
  2. Aj miss jåååå min bästaste Hille!!! <3

    ReplyDelete