Friday, November 2, 2012

redo för vinter



för några dagar sen så började det bli fasligt kallt här och jag tänkte; nu är det dags. jag hade nämligen inte med mig någon vinterjacka hit, vilket jag ångrar enormt eftersom ja, ni vet, pengarna rullar ju inte in just nu liksom. men när jag var på beyond retro i dalston och lämnade in mitt cv så hittade jag den perfekta vinterjackan, som dessutom inte kostade "mer" än 45 pund! kunde inte motstå.
kom an då vinterrrnnn

t: my new winter coat! about time to buy one since it's getting colder and colder here in london. found it at beyond retro in dalston and I fell in love with it immediately!

7 comments:

  1. Hello Hille!! Thanks for following me! I've been following you for a long time in flickr and hadn't noticed that you have a blog, but it's lovely and I'm glad I found it! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw, thank you! I really love your designs! quite amazing!

      Delete
  2. Man blir ju lite curious på hur din engelska låter ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahha, den är rätt hemsk. workin on it!

      Delete