Tuesday, November 13, 2012

en söndag


vid kanalen på väg till bussen. superfint väder.

efter att ha införskaffat lite fotorullar (!!) tog vi oss till somerset house.

fina omgivningar.

där inne kunde man åka skridskor. det var ganska lockande, men det var inte därför vi var där.

vi skulle nämligen gå på tim walkers utställning "story teller"! helt fantastiskt var den.
eftersom man inte fick fota där inne kommer här lite exempel på fantastiskheten, snodda från ze internetz:

särskilt de här sista med monty python-gänget och pipor gillade jag. eller, jag gillade iofs särskilt ALLT. ah. så himla häftigt med rekvisitan från fotona i rummen också. hille gillar! ni borde verkligen gå om ni skulle infinna er i london innan 27:e januari.

t: on sunday we went to somerset house to look at tim walker's "story teller". I really, really loved it! some examples above, stolen from ze internetz, since we weren't allowed to take pictures inside. if you happen to be in london before the 27th of january you should really go and have a look.

10 comments:

  1. Blir så sugen på att åka utomlands när jag ser dina foton! Utställningen verkar riktigt schysst! Synd att det inte kommer så häftiga utställningar i Malmö.

    ReplyDelete
  2. åh, måste dit direkt när jag kommer tillbaka. kostade det något?

    ReplyDelete
  3. åh så fint du verkar ha det!
    jag flyttar till edinburgh den 26 november. Vet att du verkligen inte vet vem jag är och så, men känner ändå att berätta att tack var det alla dina fantastiska analoga skottlandsbilder och din längtan efter skottland håller sig superpirret i min mage vid liv, och den lilla delen av mig som inte riktigt vågar åka slängs in i första bästa vägg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, du fattar inte vad glad jag blir! du kommer få det så himla bäst, lovar!

      Delete
  4. så himla fina bilder, saknar london!
    tim walker-bilden med rosa rök och paraplyflygning var ju helt underbar

    ReplyDelete
  5. Utställningen ser awesomeeeeeeeee ut!

    ReplyDelete