Wednesday, October 31, 2012

happy halloween



idag är det 31:a oktober och det firar jag med att kolla på Sleepy hollow och The Addams family, samt äta massor av choklad och dricka kopiösa mängder te med honung, eftersom denna förkylning bara verkar vilja gå utför. sen måste man förstås ha en halloween-playlist också. vad gör ni ikväll?

t: happy halloween! I'm celebrating by watching Sleepy hollow and The Addams family, eating tons of chocolate and drinking lots of tea with honey, since my cold is worse than ever. oh, and here's a halloween playlist for you as well (if you've got spotify)!

6 comments:

  1. Åh, jag älskar Sleepy Hollow! Bäst!! Ikväll firar jag Halloween med pumpatävling och sista-minuten-utklädnad. Blir nog fint! Hoppas du mår bättre snart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visst eren? åh, jag såg de på din blogg! jag hade nog mest fått lite panik och inte kommit på något alls, men du kirrade ju biffen och var ursnygg på köpet!

      Delete
  2. Åh Wednesday.
    Jag var Bellatrix igår. Helt fantastisk. Drack butter beer och åt pumpapaj och såg två HP-filmer och kastade förbannelser på folk. Magiskt.
    Krya på dig <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du fattar inte hur avis jag är!! på din awesomeness, snygghet och tillgång till butter beer och pumpapaj, alltså.

      Delete
  3. jag borde verkligen se familjen addams!

    ReplyDelete