Wednesday, October 24, 2012

dimmigt



lite bilder från någon promenad i det ständigt dimmiga vädret, så som sig bör när det närmar sig halloween. och en extra inslängd på min fina dagbok (med turistiga vykort). blev alldeles fnissig när jag såg john snow's bar. hade dock varit mer ultimat om det var jon snow, men kan ju inte få allt.
annars deppar jag lite över ett jobb jag inte fick och känner mig lamast i stan efter den där intervjun. men det är bara att kämpa vidare!
ikväll får jag dessutom världens bästa lyckopiller i form av min allra käraste syster, jossan och stina!

t: just some photos from one of my walks in this foggy weather. guess it's just because of halloween coming up. couldn't stop giggling when I saw John Snow's bar. would have been perfect if it was Jon Snow, but alas, you can't have everything. the last one is of my lovely diary. anyways, I'm feeling a bit down because of a job I didn't get. but I guess I'll just keep looking and hope for the best. and tonight I'm gonna get the best happy-pill in the world; my sis, jossan and stina are visiting for a few days!

7 comments:

  1. Åh, den dagboken var ju tokfin!
    hoppas du får jobb snart, det är inte lätt det där.

    ReplyDelete
  2. Du tar alltid så fina bilder! Och jag håller tummarna att det snart lossnar i jobbletandet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, men ska du säga! och tacktacktack

      Delete
  3. Gillar dina nya länk-knappar i menyn! Fina bloggennnnnnnnn

    ReplyDelete