Tuesday, September 4, 2012

the one where I tell you about my plan

nu ska ni få veta vad jag gått runt och planerat sen i våras (trumvirvel...) NÄMLIGEN (håll andan) att flytta till london!
WOOP WOOP.
helt förskräckligt spännande och aningen skrämmande.
den 19:e september sätter jag och min pöjk oss på flyget med varsin enkelbiljett!






håll nu tummarna för mig att detta kommer gå vägen! ett jobb eller så vore ju nämligen ganska bra att ha
(ett rum i en lägenhet är redan kirrat!!).

photo source 1, 2 , 3

t: so this is what i've been planning for months: i'm moving to london!! now, let's just hope i can get a job there so i can stay....(already got a flat, though!)

17 comments:

  1. that sounds so cool! i'm happy for you :)

    ReplyDelete
  2. Åh, herrejösses! Gratulerar till modet och beslutet och åh. Hoppas du bloggar i alla fall lite därifrån. (Men jag tänker att det kan vara alldeles för bra allt annat för det!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tacktacktack! jag planerar på att kämpa för att hålla bloggen vid liv faktiskt, haha :)

      Delete
  3. ojj, låter spännande! hoppas att du får jobb :) skulle vilja göra något lika spännande och cool mig sjävl men tror att jag aldrig kommer samla tillräcklig mod för det.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nej, det är inte det lättaste. jag har försökt att inte tänka på allt det läskiga hela sommaren och nu har det kommit ikapp mig lite, haha. men jag tror det kan vara värt det :>

      Delete
  4. Jag borde ha dränkt dig i fontänen när jag hade chansen... FAN TA DIG SÅ AVUNDSJUK JAG BLIR! ORÄTTVIIIIST!!!!!!!!!!!! :( :( :(

    ReplyDelete
  5. Åååååååååh jag dör! Låt mig följa med!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoppa ner i min väska dårå! jag har liksom alltid förväntat mig att du kan krympa till åtminstone hattifnatt-storlek?

      Delete
    2. En får träna upp sin transferering om inte annat. Ses när du minst anar det!

      Delete
  6. ååååh vad kul! london är ju bästa staden

    ReplyDelete
  7. Åh tack så hemskt mycket för alla tips om Edinburgh!!! Nu är resan bokad, 22a oktober bär det av. Ser fram emot det så sjukligt mycket. Ha så fruktansvärt fint i London!

    ReplyDelete