Monday, July 16, 2012

emmabodaaaa?



här har ni en bild på mig, min morgonfrilla och mitt morgonkaffe. det har inget som helst att göra med det jag vill säga (möjligen att crystal castles faktiskt kommer till emmaboda) men jag har lite brist på bilder just nu så ni får nöja er med den.
ja, och nu till saken: vilka ska på emmaboda? känner nämligen då att jag minglade alldeles för lite på hultan i år, även om jag faktiskt såg några stycken som jag känner igen från ze internetz. problemet är väl att jag känner mig som en creepy stalker och är rädd att ingen skulle känna igen mig. men nu skiter jag i det och utropar; VILL NI HÄNGA MED MIG PÅ EMMABODA?

15 comments:

  1. JAG SKA DIT! ses vi där alltså?

    ReplyDelete
  2. vi känner ju inte varann men what the hell haha, ska dit iallafall!

    ReplyDelete
    Replies
    1. look for me then! alltid kul att lära känna nytt folk liksom :>

      Delete
  3. Alltså, såg dig på Hultsfred och typ stirrade i en kvart och ba "aaah, så fin, så cool, så bra". Kände mig sjuuukt creepy då.

    ReplyDelete
    Replies
    1. neeej, vaaaa? jag såg ju inte dig! när var hur? haha. ps. blir smått deprimerad av hur himla himla fina dina foton är!

      Delete
  4. I LOVE your hair! And this picture :3

    ReplyDelete
  5. creepy stalker-problemet känner man igen.. dock så kommer även jag till emmaboda, kanske att jag kommer våga mig fram och säga ett litet hej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. doooo it! ps. din tumblr är så himla ultimat?!

      Delete
    2. såg två människor med tygkassar med ditt believe in sherlock-tryck på (flippade av lycka för övrigt), kanske att det var du? var på långt avstånd. hoppas du hade en lika trevlig festival som jag hursomhelst. pspspsps. tack!! och right back at ya! pspspspsigen. fick mina believe in sherlock-vykort idag. flippade åter igen av lycka, så fina!! skall skicka dem till alla mina sherlockianska vänner.

      Delete
    3. Jaaaaa! det var jag och min linn som jag gjorde tygkassarna tillsammans med!! haha. ja det var en superfin festival!
      åh, är det du som beställt dem?! jag blir så himlans glad! iiihh

      Delete
  6. Ser du någon med rufsigt hår och stormhatt,
    så ropa hej!

    ReplyDelete
  7. Tagga Emmaboda min Hillevipp, snart är vi dääär ^^ <3

    ReplyDelete
  8. ditt röda hår är så fint! och dina affischer likaså

    ReplyDelete
  9. gillar din blogg. mycket fina bilder. :)
    gillar din gadd oxå, och ditt hår

    ReplyDelete