Thursday, June 28, 2012

det där med att fota







för ett tag sen kom jag fram till att jag varit väldigt dålig på att umgås med ewert (min systemkamera, alltså) så nu ska det bli ändring på det.
här har ni lite jag fotat de senaste dagarna, som till exempel en väldans fin vinyllåda som mamma kom hem med som jag tyckte att mina singelskivor kunde få bo i, min time-turner som jag inte riktigt lyckats få kläm på än, flätan som höll sig snygg under en hel posten-natt och en halv sovardag...och lite sånt. ja.

t: so i've decided that i need to spend more time with ewert (my camera) so here's some stuff from...lately. an awesome record box, my time-turner that i haven't really got the hang of yet aaand coffee, awesome braid etc etc

10 comments:

  1. Var har du köpt din time-turner? Så himla fin :)

    ReplyDelete
  2. så himla fint allting

    ReplyDelete
  3. fint! älskar vinylgrejerna!

    ReplyDelete
  4. Ååååh, I will follow you into the dark epn. DÖR. Death cab for cutie är verkligen världens bästa band. Älskar när du uppdaterar!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. den är fin fin fin den! och du är också fin fin fin

      Delete
  5. var har du köpt tröjan? svartvita =) jag har letat länge efter time turner men hittar ingen med text, har du text på din?
    mvh paula =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. den är från jc! förra sommaren dock.
      yes det är text på min :>

      Delete