Thursday, March 8, 2012

neeeej, tänker ni. joooo, säger jag. här kommer ett vardags-inlägg!! jag har ju ett ytterst spännande och glamoröst liv som jag känner att jag måste dela med mig av lite då o då:


mmmmm böcker. kolla bara på dem. jag är tjejen på tumblr som letar upp bilder på dammiga böcker och gamla bibliotek (edit: FAST MEST SHERLOCK kanske) medans alla andra rebloggar ryan gosling. ja, jo, han är ju rätt fin han med förstås, får jag väl erkänna.


känner dessutom att jag måste dela med mig av mitt bästa bokmärke. min första riktiga crush, LEGOLAS. 10 years, still going strong. misstänker också att min förkärlek till killar med långt hår började här.


bjuder er på en ofokuserad badrumsspegelpose, lucky you! mest för att visa hur jäkla långt mitt hår blivit. ÄLSKAR'E


sånt jag lever på.


ja. ska väl börja äta nyttigt. ssssnart.


kom på att jag glömt visa min linn! jag fann henne på postterminalen i somras. mitt bästa fynd 2011, hands down. och nu sitter ni o tänker "vadän den glasartade blicken?". jo, det ska jag berätta. tumblr kallas det!


och kolla vad jag o linn knåpat ihop!! så bäst är vi.

on an unrelated note så har jag märkt att jag tappar följare på bloglovin och jag måste väl anta att det beror på något av följande:
1. sherlock
2. mina teckningar
3. kombinationen av ovannämnda
dessutom gissar jag på att mitt gif-party här nedan liksom blev droppen som fick bägaren att rinna över för många. men vet ni vad?
I REGRET NOTHING. kan ju inte vara någon annan än mig själv, trots allt. HÄHÄ

t: just a 'quick' post about my incredibly exciting life: books, legolas, my fabulously long hair, unhealthy eating habits, my pal linn (and best find of 2011)and the awesome sherlock totes we made!!
on an unrelated note i've noticed that i'm losing followers on bloglovin. i can only assume this has something to do with any of the following:
1. sherlock
2. my art
3. a combination of the above
aaand i guess that my 'gif-party' might have been the last straw for many of you.
you know what? I REGRET NOTHING. i can only be myself, y'know.

18 comments:

  1. du borde skriva mer om böcker!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, jag borde det va? får bättra mig!

      Delete
  2. HAHA älskar din blogg, srsly! Åååh var fick du tag på den där sherlock-väskan/vadmannusäger från sista bilden? asfin!

    ReplyDelete
  3. nej du har gjort den, DET VAR INGET!

    ReplyDelete
  4. Finns det möjlighet att du skulle kunna tillverka flera sådana tygväskor? Dog lite av habegär nämligen!
    vendela_tenor@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo, det är möjligt att jag kommer i framtiden. faktiskt väldigt möjligt! men jag måste kolla upp lite hur man kan gå till väga, har inte direkt tillgång till alla de där fancy prylarna som vi hade när vi gjorde dessa!

      Delete
  5. Följer dig både här och på tumblr. Introducerade just Sherlock för mina rumskamrater. Bäst bäst bästa serien.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vad heter du på tumblr?
      ååh, DET ÄR BRA! haha. sherlock är verkligen något som ALLTID ska spridas vidare. har tvingat i stort sett hela min umgängeskrets att kolla, haha! för bra för att INTE göra det.

      Delete
  6. Åh, du är så himla fin Hille! Jag saknar dig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, jag saknar dig med! hojta till när du är i närheten? skulle hemskt gärna komma o hälsa på dig, men jag behöver lite kosing först, förstås

      Delete
  7. Åh du inspirerar verkligen! :D
    Har följt dig ett tag, mysig och grym blogg! gillar skärpan och färgerna i dina foton och du är verkligen konstnärlig! haha vad mycket det blev nu :D
    Hur har du gjort för att ditt hår ska bli så långt?:D
    kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh, tacktacktack!
      och håret det är inte så mycket mer än att jag låtit bli att klippa det! haha. det växer fort!

      Delete
  8. jag gillar din tubmlr och ditt rebloggande! ingen ryan, heja liksom!

    ReplyDelete
  9. Alltså jag begriper inte hur någon INTE skulle kunna gilla det här - det bästa kombinerat i ett inlägg ju! Är också knäpp i Sherlock och jag måste erkänna mig oerhört imponerad av er tygkasse. Personligen föredrar jag Robert Downey Jr. framför Benedict Cumberbatch men Sherlock är ändå Sherlock och sen får man väl dregla över den man råkar tycka är snyggast (ROBERT ROBERT ROBERT).
    För övrigt fenomenalt med dubbla jordglober. Utifall man skulle gå vilse liksom.

    ReplyDelete
  10. vem kan INTE gilla dina teckningar? :O the world's mental!

    ReplyDelete
  11. TYGPÅSEN. ÄR. FANTASTISK.
    ÅH jag vill haaaaa.

    ReplyDelete