Saturday, January 28, 2012




4 comments:

  1. fan vad fint hillut! du kommer vara en sån stammis där snart ju !

    ReplyDelete
  2. Men nej. Det är bara härligt att höra någon annan som inte heller kan få det ur tankarna. Jag läser teorier, kollar uträkningar på sjukhusbyggnaden och försöker tänka efter de få ledtrådar som moffat gett. Jag kommer inte fram till något vettigare än att det var Sherlock som hoppade, att gummibollen säkert spelade in precis som det faktum att han hyperventilerar för att kunna hålla andan en längre tid. Sen ser det ut som att det inte är han på båren på slutet, och de här grabbarna är lite för genomtänkta för att göra uppenbara misstag. Tror du han spelade in allt moriarty sa på taket och att det var därför han spelade så frågvis och sen kastade ifrån sig mobilen? Och visst måste nästa avsnitt bli empty house?

    Sen tror jag höjd att det är någon som lägger armen om mrs Hudson i slutet, jag tror det är hennes egen arm för hon borde inte veta om Sherlock och fick hon plötsligt reda på det är det inte vidare troligt att hon skulle spatsera vidare så lugnt. Åh, jag kan verkligen inte sluta tänka på det. Måste kika på avsnittet igen innan frukost!

    ReplyDelete