Thursday, December 15, 2011


skåda! en del av allt jag gjort till skolan denna terminen. har nog inte jobbat så hårt sen gymnasiet. phew. 

en färgundersökning som blev till posters, en undersökning av modet i Edinburgh som blev illustrationer, min "wee book of sentimental value", min flash-portfolio i kursen-som-inte-får-nämnas-vid-namn (jag klarade det!!) och mina porträttfoton med Camel som modell!

t: behold! some of the stuff I've been working on for school, haven't put so much effort into anything in years, I think. phew.

analyzing colours and turning it in to posters, a study of the fashion in Edinburgh, my "wee book of sentimental value", a flash-portfolio in the module-which-must-not-be-named (I managed!!) and my studio portraits of Camel!

8 comments:

  1. Så fantastisk fine!
    Liker spesielt de to øverste!!

    ReplyDelete
  2. wow I love your movie posters and illustration.

    ReplyDelete
  3. Snyggt. Jag gillar framförallt affischen för Pans Labyrint.

    ReplyDelete
  4. är det ok om jag lånar de första två btw? jag länkar såklart. kram kram kram

    ReplyDelete
  5. Åh jag önskar någon ville ta Sherlock-porträtt av mig. KALASFINT! Och oxblodsrött, ack och ve.

    Och ursäkta kommentarsbomben men alltså jag gillar allt jag ser.

    ReplyDelete