Sunday, December 11, 2011

heeeeej

Ni undrar säkert vad jag har hittat på under den sista tiden.
förutom att plugga ihjäl mig förstås (nästan klar med allt nu!). Här är iaf lite som hänt:

vi åt ju som sagt på TGI Fridays. supergott!

försökte ta en vettig porträttbild på mig själv. lyckades inte så bra.

noommmmm

sali har också fyllt år! här är hon koncentrerad.

...och cupcakes jag gjorde till henne!

t: an update! tgi fridays on my birthday, "my serious portrait", noommm, salis birthday aaand the cupcakes I made for her!

7 comments:

  1. åh, sådana där froot loops serverade de på alla hotell vi var på i usa och kanada. ser ju himla roliga ut, så var tvungen att testa, men njä... hellre som prydnad i en burk isåfall! kram på dig.

    ReplyDelete
  2. cupcake med cupcake!!! fräckt

    ReplyDelete
  3. the first one is like whoa and the fourth is a sweet one. at all so much candies that i wonder how you can have this beautiful figure. can you tell me?

    ReplyDelete
  4. ditt skeppshalsband är fiiint och dina cupckaes såg goda ut!!!

    ReplyDelete
  5. haha, de där frootloopsen hade de på alla motell i california!! tyckte inte de var nån höjdare, men de kanske är godare i skottland! åh vad jag saknar dej hillen! Kom hem och gör fina cupcakes till oss iställe!!

    ReplyDelete