Saturday, October 22, 2011

grått





de senaste dagarna har jag skrivit, analyserat, försökt vara seriös. det handlar förstås om kursen-som-inte-får-nämnas-vid-namn. varje vecka när det är dags för att gå till den föreläsningen blir jag helt nere och tänker att dettakommeraldriggåjagkommermisslyckastotalt. när lektionen är över har camel hunnit peppa upp mig lite igen. "det är klart du kommer klara den!". och då är jag åter igen rätt så bekymmersfri, tills en ny vecka kommer och det är dags för ännu en föreläsning.
det gäller att hålla modet uppe, påminna mig själv om att jag faktiskt är i skottland, härda ut lite. ha kul och njuta av tiden här. även om det är en totalt meningslös och supersvår kurs för mig...

4 comments:

  1. hej, tkr det låter mysigt med skottland. du är bra som härdar ut en sån kurs, keep going

    ReplyDelete
  2. your blog is really beautiful and your style is amazing! I created a blog for a short time.
    How to see it and follow me on bloglovin I Will Do The Same For You If You Want
    therightmixoffashio.blogspot.com

    ps: do some beautiful photos! compliments

    ReplyDelete
  3. Åh det är ju din blogg jag letat så efter! Har letat efter en fin blogg från Skottland men inte hittat någon(bodde nämligen i Glasgow ett år och saknar det massvis) och så snubblade jag över din nu som var tusen gånger bättre än vad jag trodde jag skulle hitta. Dina bilder är fantastiskt fina och du lyckas liksom skapa Skottlands stämningen. Fint som tusan!

    ReplyDelete
  4. åh, men tacktacktack! och jag var i glasgow i helgen. LOVED IT. måste tillbaka inom en snar framtid!

    ReplyDelete