Tuesday, September 6, 2011

update

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
vi har hittat en lägenhet! bästa läget har den också,
precis vid princes street (huvudgatan). happi happi. så himla skönt att ha det fixat!
här har ni lite bilder från våra promenader runt edinburgh. det har ju blivit
några då vi sprungit runt som galningar och kollat på lägenheter.
den sista bilden är obligatorisk förresten; caféet där j.k rowling började skriva
harry potter.

t: we've found an apartment! happyyy. it's in a great location as well, really close
to princes street. love it.
here are some photos from our endless walks around edinburgh (while searching
for apartments). the last photo is a must; the café where j.k rowling started writing
harry potter!

10 comments:

  1. ooh skylt har caféet och allt! grymt! när jag praktiserade på kamratposten förra året hade de en intervju med ett harry potter-fan som dragit runt sin familj i skottland på harry potter-resa och kollat alla inspelningsplatser :)
    finfina bilder och skönt att ni hittat lägenhet. jag hade haft seriös panik :p

    ReplyDelete
  2. "birthplace of Harry Potter"! Edinburgh seems to be magical

    ReplyDelete
  3. har precis börjat följa dig o blir så nyfiken!
    vad ska ni göra i edinburgh, hur fasiken fick ni en lägenhet så centralt? och visa den såklart! ;) svara gärna i min blogg :)

    ReplyDelete
  4. bHABHAABbah. jag vill inte seeee. så fint. dör av sista bilden, HILLE DU GÖR MIG SÅ AVUNDSJUK, ok!?
    hur har du det? :*
    awesome i guess...

    <3

    ReplyDelete
  5. Så fina bilder! Verkar vara fint där!

    ReplyDelete
  6. ser asmysigt ut syrran!
    Tack & lov att ni hittat lägenhet
    äntligen <3 inte för att ja skulle haft nåt emot att du kom hem igen...

    ReplyDelete
  7. Du borde sätta dig där och börja på en egen roman, antagligen ligger inspirationen som en guldskimrande dimma där inne. :)

    ReplyDelete
  8. gratulationer, åh.
    jag måste helt klart till elephant house.

    ReplyDelete
  9. vad kul! jag har med kikat på liknande! fast det blev inte av ;P
    det ska bli kul att se hur det går!

    ReplyDelete