Wednesday, September 7, 2011

POTTERMORE


kom in på pottermore idag,
fick en trollstav (12 1/4 inches, Hornbeam, Unicorn core, Slightly Springy),
skaffade mig en uggla (kattuggla to be specific),
och blev sorterad in i HUFFLEPUFF (som jag trodde).
jorå, allt är som det ska. kunde inte vart bättre.
ThornGlow149 är mitt ack så löjliga namn!

"Hufflepuffs are trustworthy and loyal. We don’t shoot our mouths off, but cross us at your peril; like our emblem, the badger, we will protect ourselves, our friends and our families against all-comers..."

t: got into pottermore today!!
got a wand (12 1/4 inches, Hornbeam, Unicorn core, Slightly Springy),
an owl (tawny owl to be specific),
and got sorted into HUFFLEPUFF (like i thought i would).
yeah, all is well, really. couldn't be happier.
ThornGlow149 is my oh-so-corny-screenname!

7 comments:

  1. åhå, vill du kanske ha en ravenclaw pottermorevän? Heter AccioDraconis53!

    ReplyDelete
  2. gratulerer!! kom inn i hufflepuss jeg å! legger deg til som venn, hihi. (brukernavnet mitt er BatWombat11)

    ReplyDelete
  3. hade hoppats på att hamna i Hufflepuff jag med. men jag hamnade i Gryffindor. känns inte riktigt rätt. alltså Pottermore är så magiskt!

    ReplyDelete
  4. Alltså jag saknar dig! Kom tillbaka och prata Sherlock, Harry, mumin och Iron Man med mig nu va.

    Och som den stalker jag är lägger jag till dig som Pottermorevän. NightHex4973 är mitt döcoola namn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huuur har jag missat denna kommentaren?! ååh nu är jag tillbaka och ska ta igen all förlorad nördtid!!

      Delete