Thursday, September 29, 2011

national museum









lite bilder från national museum of scotland. måste tillbaka dit snart igen, hann inte gå igenom hela
och det var så himla fint där!
btw, ursäkta den tråkitråkitrååkiga-designen på bloggen men när blogger uppdaterade för några dagar sen så pajade min design och idag när jag försökte fixa till den så lyckades jag ta bort den gamla helt. suck. och nu kan jag inte fixa så att min sidebar är vid, ja, sidan här intill heller. blogger verkar inte vilja att jag ska ha den där?! (provat allt) så nu får den vara längst ner tills vidare. jaja.


t: so here's some photos from national museum of scotland! loved it there, need to go back there soon. didn't have time to see everything.
btw, i'm sorry about the boring blog-design at the moment. when blogger updated a couple of days ago my design crashed somehow and now when i tried to fix it i managed to erase the old design. sigh. and now i can't seem to get a sidebar either. it just ends up at the bottom (and i've tried everything). oh well.

2 comments:

  1. that first picture is magical!

    ReplyDelete
  2. love your photos.
    check out my blog http://www.ingileif.blogspot.com

    ReplyDelete