Friday, August 12, 2011

fyra fina fröknar en fredag


cargohold är ett relativt nytt fynd. jag gillart. snyggt, snyggt, snyggt. bara designen på bloggen. dör.


godhet & senapsdeg. sandra är helt klart en sån person man önskar att man kände. fintfintfint.


hellobenjamin. man kan ju inte göra ett inlägg om fina fröknar utan att nämna jennifer, något annat vore faktiskt ett brott.


graffiti brush posca lace. en tjej som jag tycker förtjänar all uppmärksamhet i världen ungefär. hennes målningar är det snyggaste evur.

klicka på bilderna!

t: four blogs you really should take a look at! click the images.

6 comments:

  1. åh, hur fin får man bli?! sötaste du,
    kanon med lite andra bloggar att spana in med. när flyger du förresten?

    ReplyDelete
  2. OMG! Åh, vad rörd jag blir!
    Om du inte redan haft en plats i mitt "saker jag läser"-inlägg som jag håller på att göra hade du definitift fått en plats nu.

    ReplyDelete
  3. Puss på dig för att jag är med!! Du är så fin.

    ReplyDelete
  4. väldigt bra bloggar allihopa...och din också

    ReplyDelete
  5. vad fint att du länkat mig, vad gla jag blev! tack!

    ReplyDelete