Sunday, July 17, 2011

på sistone




nu har jag sett deathly hallows part II två gånger. jag blev inte besviken (jag har för längesen
gett upp det där med att de ska va lika böckerna), det är helt klart den bästa av filmerna.
och snapes minnen. åh. (lipade som aldrig förr). så glad att de lyckades så himla
bra med det bästa och viktigaste kapitlet i böckerna!

annars jobbar jag rätt mycket. när jag inte gör det så kollar jag på supernatural mest.
dagarna flyter ihop och gör att jag tappar tidsuppfattningen. blir väl lätt så när
man jobbar nätter i guess.

t: so now i've seen deathly hallows part II two times already and i'm definitely not
disappointed (i've given up a long time ago when it comes to the films being true to the books)!
i think it was the best of them all, in fact. and snape's memories. so so great. (cried my eyes out).
so happy they managed to do the greatest chapter in all of the books justice!

so what's happening when i'm not being a total nerd? i'm working quite a lot at the
moment, can't seem to keep track of time. and when i'm not doing that i'm watching supernatural.

3 comments:

  1. Hilläää! kan inte du hjälpa mig att skaffa en blogg med såna där .. länkar och Etiketter.. och sånt! ? haha fattar inte hur man gör . :(

    ReplyDelete
  2. har också sett filmen två gånger! och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar den eller inte. visst, den är riktigt bra! antar att jag saknar allt dedär glada och magiska som finns i de andra filmerna. och så måste jag säga att jag hade velat ha med det när Percy kommer tillbaks.

    ReplyDelete
  3. Just saw it a couple of days ago as well, and what a finale! I just loved it! Now I'm just soooooo sad it's all over... Bye bye mr Potter.

    ReplyDelete