Sunday, June 5, 2011

stjärnhimlen


jag var ju på en samlarmarknad med mami o papi för ett tag sen.
även om jag hade köpstopp så fick jag, bortskämd som jag är, med mig
en hel del fina grejer hem. bästa året hittills faktiskt!
den otroligt fina stjärnkartan på bilden bland annat
(ni kan även skåda bästa pilotmössan några inlägg ner).

t: this is one of the incredibly awesome things i found at the
antique's market i visited with mom and dad a couple of days ago.
(check out the aviator hat a couple of posts down as well)

7 comments:

  1. åh! fiiiint jag vill också ha fina grejer , ehhe

    ReplyDelete
  2. re: Din och hennes blogg är mina två favoriter! hihi<3

    ReplyDelete
  3. Du har en så fin blogg och jag äääälskar dina bilder! :)

    ReplyDelete
  4. helt makalöst fin. ibland måste man helt enkelt få bryta köpstopp.

    ReplyDelete
  5. nä men oj, vad fin. precis något sådant drömmer jag om att hitta.

    ReplyDelete
  6. Jag hittade just hit och har spanat runt i dina inlägg! Vilka fantastiska foton, och äventyr, ni varit ute på!

    Nu ska jag snoka vidare!
    Tjo!

    ReplyDelete