Friday, June 17, 2011

snartsnartsnart



jag är ju en extrem harry potter-nörd (så nördig att jag stannade uppe till halv två inatt
enbart för att denna trailern skulle släppas) så ni kan ju tänka er att jag är helt
uppe i varv nu. och jag vet knappt vad jag ska ta mig till då jag jobbar (!) den
dagen filmen har premiär. dör.

t: you might already have guessed that i'm extremely nerdy when it comes to harry potter
( in fact so nerdy that i stayed up until 1.30 this night just because this trailer was
going to be released) so imagine that i'm really really excited right now.
though i'm, at the same time, extremely depressed cause i'm working the day that
the movie comes out. cry

8 comments:

  1. I KNOW HOW YOU FEEL

    ReplyDelete
  2. åh, jag håller också på att peppa! fast jag vågar inte se trailern, brukar aldrig se trailers för jag brukar alltid bli besviken på att de visar för mycket...

    ReplyDelete
  3. iihk alltså kan man längta mer? :D jag jobbar också den dagen och ska gå med en kompis som inte kan gå på bio sent så jag måste vänta till lördagen... seeegt.

    ReplyDelete
  4. Ja, jag tror också på en encyklopedi. Fast jag hoppas på minst 7 nya böcker om James, lupin, Sirius, Lily och snape när de gick på hogwarts. Fast det känns lite osannorlikt:(

    Kram,Julia

    Http://Julia.blogg.se

    ReplyDelete
  5. Åååh det är så sjukt sällan som jag får gåshud, men nu fick jag fanimig gåshud! Älskar också Harry Potter som fan!

    ReplyDelete