Wednesday, June 1, 2011

fotoboken

Photobucket

Photobucket
här är vårat kina-projekt! en fotobok där alla har varsitt kapitel med varsin färg.
jag fick röd. kan inte riktigt påstå att det var svårt att hitta rött i kina...

idag har jag tagit högskoleexamen. känns dock inte så speciellt eftersom jag
faktiskt ska åka iväg som utbytesstudent i höst, så riktigt klar är jag ju inte än.
men det kändes sorgligt att jag knappt hann säga hejdå till nån i klassen innan jag
var tvungen att rusa till mitt tåg.

tidigt imorgon sticker jag till danmark med jeppe o hans familj, men misströsta ej!
jag har nämligen testat en helt ny (för mig då) grej; tidsinställda inlägg! tänkte
passa på nu när jag ändå har så mycket grejer att visa men ack så lite tid att blogga.
puss så länge.

t: this is our photobook, our project in china! my chapter is the red one.
not too hard to find red in china, can't complain there...
i graduated from the university today, but it's not that big of a deal since
i'm still going to edinburgh as an exchange student and everything.
a feel a bit sad that i didn't have time to say goodbye to everyone, though.
tomorrow i'm off to denmark with jeppe and his family but i've
got so much to show you so i've made some posts that
will appear during my absence!

6 comments:

  1. Cool projekt! Minder mig om, at jeg enten skal ha' lavet mig nogle fotobøger eller fremkaldt nogle billeder snart.
    Bare nysgerrig men hvad studere du?
    & god tur til Danmark! (:

    ReplyDelete
  2. Grattis Hillevippen! :D
    Kan du inte visa bilderna som du har tagit till boken? :* De såg himla fina ut i förbibläddrandet.

    ReplyDelete
  3. vad är det för utbildning du läst? ::)

    ReplyDelete
  4. Love the book! The idea of dividing it into colored sections seems to work very well!

    ReplyDelete
  5. grafisk design o webbutveckling har jag läst :)

    dejamaaa: i shall, in time! hähä

    ReplyDelete